close
Vanessa Anne Hudgens - Lose Your Love

 

If I should lose your love boy
萬一我真的失去了你
Shame on me
我真是替自己感到羞愧
I was just too stubborn
我就是太倔強頑固
Too blind to see
所以才會蒙蔽了雙眼以至於無法看清
That I would lose your love, boy
我可能會失去你的這個事實
Just tell me how to get you back
告訴我如何才能將你挽回
Cause I could never lose your love
因為我無法承受失去你的愛
Don't wanna lose your love
我不想失去你的愛
I remember the moment I first looked in your eyes
還記得當我第一次凝視你雙眼
And seen nothin looking back at me
你眼底無動於衷冷漠的回望著我的那瞬間
It was then I realized
頓時我才明白
that even though you were there
即使你現在就在我身邊
Your heart was long gone
你的心卻已經好遙遠了
An I knew right then how lost I'd be
我這才知道,那個讓你放棄離開的我
before you move on
是多麼的迷惘,是如此的迷失了我自己
[Chorus]

Before its final, before you close the door
在最後的終點來臨前,在你關上房門離開之前
I am asking you, please can we try this once more
我請求你,是不是可以再給我一次機會
Just hold me tight, don't ever let go
緊緊的將我抱住,不要放棄不要離去
And if never comes around I want you to know
如果真的無法重修舊好,我只想讓你知道
I want you, I need you, can't lose you tonight
我想要你,我需要你,今晚我無法忍受失去你的痛楚
I won't do nothing to lose you
我會不顧一切的挽回你
I won't lose this fight
我會贏得這場愛情的爭戰
I'm going to make it right
我要將一切回到最完美的樣子

 
 
 
這首歌是由歌舞青春女主角唱的哦
如果有興趣的話
可以連回原址聽
不能聽再跟我講吧:">
arrow
arrow
    全站熱搜

    冰 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()